Aktuality HELL ENERGY

22. 10. 2024

Z dôvodu nedostatku dodávok vitamínov B pozastavila továreň HELL svoju výrobu


Spoločnosť HELL ENERGY Hungary Ltd. dočasne pozastavila výrobu svojich energetických nápojov. Stalo sa tak 17. októbra 2024, pričom odstávka je odhadovaná na obdobie 2 až 3 týždňov. Energetické nápoje HELL sú výnimočné práve tým, že obsahujú celý rad vitamínov B, a to B2, B3, B5, B6 a B12.


Nedostatok vitamínov B v Európe významne ovplyvňuje priemyselné odvetvia, medzi ktoré patria najmä farmaceutický priemysel a výroba potravín. Vitamíny skupiny B sú nevyhnutné pre mnohé procesy v organizme. Medzi ne patrí aj vitamín B12, ktorý podporuje správne fungovanie imunitného systému a pomáha znižovať únavu. V reakcii na túto situáciu bol aj maďarský výrobca nútený pozastaviť výrobu energetických nápojov HELL, a to od 17. októbra 2024.


„Robíme všetko pre to, aby sme minimalizovali trvanie tohto prerušenia a znížili jeho vplyv na našich partnerov a zákazníkov. Dôležité je, že táto prestávka vo výrobe sa týka iba energetických nápojov HELL. Zvyšok nášho portfólia – vrátane Ice Coffee, XIXO a FloeWater – zostáva plne dostupné. Keďže tento nedostatok ovplyvňuje širokú škálu priemyselných odvetví v celej Európe, aktívne spolupracujeme s našimi dodávateľmi a medzinárodnými partnermi na čo najrýchlejšom vyriešení problému. Vážime si pochopenie a podporu našich partnerov a zákazníkov v tomto náročnom období,“ hovorí oficiálne stanovisko HELL ENERGY Hungary Ltd.



27.5.2024

Fabrika spoločnosti HELL dosiahla rozmery svetového giganta*

Značka HELL slávnostne otvorila 24. mája 2024 v Szikszó novú výrobnú jednotku vybavenú najmodernejšou technológiou. Nachádza sa v priemyselnom parku HELL, ktorý funguje 15 rokom. Megafabrika HELL sa tak teraz rozkladá na ploche 77,11 hektárov. Odteraz tu dokážu vyrobiť až 10 miliárd nápojových plechoviek ročne, vrátane 4 miliárd plechoviek a 6 miliárd kusov naplnených hotových výrobkov. *Znamená to, že ide o najväčšiu a najmodernejšiu megafabriku na svete, ktorá vyrába a plní hliníkové plechovky nápojmi na jednom mieste.

V praxi to znamená, že môžu odtiaľto prepraviť až 31 miliónov hliníkových plechoviek denne, z ktorých 13 miliónov je vyrobených a 18 miliónov je naplnených. Okrem toho je nový komplex fabriky vhodný aj na výrobu 500 ml hliníkových plechoviek, čo ďalej rozširuje už aj tak široký sortiment výrobkov.

„Je pre mňa veľkou cťou a radosťou otvoriť brány našej novej továrne, ktorá je nielen slávnostným otvorením budovy, ale aj začiatkom novej éry, v ktorej výroba a plnenie hliníkových nápojových plechoviek prebieha v tej istej budove. Ide o najpokrokovejší a najefektívnejší prevádzkový model v odvetví, kde sú konkurencieschopnosť a udržateľnosť úzko spojené s ochranou životného prostredia,“ povedal Barnabás Csereklye, generálny riaditeľ spoločnosti HELL ENERGY Hungary Ltd.

Pri otvorení továrne si tiež pripomenuli 18. výročie založenia spoločnosti HELL, a zdôraznili rýchlu dynamiku rastu skupiny a neustále sa rozširujúci, vysoko kvalitný sortiment. Vlajková loď značky v súčasnosti plní vedúcu úlohu na trhu v 10 krajinách. Okrem energetických nápojov patria do portfólia skupiny aj ľadové čaje, nealkoholické nápoje, vitamínové nealkoholické nápoje a voda prémiovej kvality. Ponuku uzatvára ľadová káva HELL ICE COFFEE, ktorá je lídrom na trhu v 5 krajinách. Všetky výrobky spoločnosti sú samozrejme vyrábané v súlade s najvyššími predpismi potravinárskeho priemyslu, s použitím vynikajúcich surovín a bez konzervačných látok, umelých farbív a aspartámu.

HELL ENERGY je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek rýchloobrátkového spotrebného tovaru na svete, čoho dôkazom je aj rýchly úspech a explozívne sa rozširujúci exportný trh. 100 % maďarská značka bola vytvorená v roku 2006, a do roku 2010 sa stala lídrom na trhu v Maďarsku, ale i na medzinárodnom trhu s energetickými nápojmi. Vývozný trh, ktorý dnes pozostáva z viac ako 60 krajín, ho zaraďuje medzi rozhodujúcich hráčov. Je jedinou spoločnosťou v sektore energetických nápojov, ktorá má silnú značku, širokú škálu produktov za prijateľné ceny, ako aj vlastnú modernú plniareň a továreň na hliníkové nápoje, čo znamená bezkonkurenčnú strategickú pozíciu aj v globálnom meradle.

14.2.2024


Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy

Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete – Michele Morroneho. Hviezda filmu z produkcie Netflixu „365 dní“ a tvár značky Dolce&Gabbana tak otvára ďalšiu kapitolu príbehu značky HELL.

Michele Morrone sa predstavil v roku 2020 v roli charizmatického Massima Torricelliho, a vyslúžil si za neho obdiv miliónov divákov. Po tomto filmovom debute nasledovala séria spoluprác s prestížnymi módnymi domami, vrátane reklamy s Katy Perry na parfum Dolce&Gabbana (2023). Onedlho ho bude možné vidieť aj v celovečernom thrilleri Subservience, v ktorom si zahrá po boku Megan Fox. Vďaka týmto úspechom je teraz meno Michele Morrone synonymom charizmy a alfa-mužskej energie.

Cieľom HELL ENERGY je prinášať čo najlepšie inovatívne riešenia a zaujímavé spolupráce. Micheleho charakter a podmanivý vzhľad sa preto k značke perfektne hodia. Spolupráca medzi značkou HELL a talianskou hviezdou tak nie je len reklamnou kampaňou, ale aj stretnutím dvoch velikánov, ktorí predstavujú silu a kvalitu. „Touto novou reklamnou kampaňou chceme otvoriť ďalšiu kapitolu úspešného príbehu značky so zaujímavou osobnosťou, ktorej hodnoty si HELL ENERGY váži. Prostredníctvom tejto spolupráce chceme zvýšiť našu medzinárodnú prítomnosť a rozšíriť cieľovú skupinu tým, že oslovíme mladšiu generáciu sledujúcu súčasné trendy,“ povedala o novej spolupráci Adrienn Popovics, operatívna marketingová riaditeľka spoločnosti HELL.

Nová kampaň pozostávajúca z niekoľkých mini reklám/ spotov bude spustená vo viac ako 60 krajinách v polovici februára, a to s využitím celého spektra marketingovej komunikácie so špeciálnym zameraním na kanály sociálnych médií. Charizmatického talianskeho herca uvidia fanúšikovia a konzumenti HELL v integrovanej viackanálovej reklamnej kampani, na predajných miestach a v outdoorových reklamných médiách, ako aj v televízii a na digitálnych kanáloch. Zvláštnosťou spotov je, že ukážu Morroneho v rôznych životných situáciách, ako si vychutnáva energetický nápoj HELL, a to napríklad počas jeho ranných rutinných rituálov alebo počas tréningu. Natáčanie prebiehalo v Maďarsku za súčasti medzinárodnej produkcie so 100 členným štábom, a pod vedením amerického režiséra.




1.2.2024

Prichádza nová éra boxu s označením HELL Boxing Kings


HELL Boxing Kings a deväťnásobný majster sveta v boxe Roy Jones Jr. spoločne hľadajú najlepších boxerov v 10 krajinách, a to vrátane Slovenska.

V roku 2024 vstúpi spoločnosť HELL ENERGY do sveta boxu organizáciou jedinečnej série medzinárodných súťaží s celkovou výhrou viac ako 1 000 000 dolárov! Meno výrobcu energetických nápojov, ktorý pôsobí vo viac ako 60 krajinách, je tak teraz synonymom celoročnej boxerskej súťaže HELL Boxing Kings.

Svoje sny si určíš sám, HELL Boxing Kings Ti k tomu pridáva príležitosť!

V medzinárodnej boxerskej súťaži vyberú najlepších a najtalentovanejších športovcov z 10 krajín, ktorí budú súťažiť o majstrovské opasky HELL Boxing Kings v 4 váhových kategóriách. Víťazi jednotlivých váhových kategórií získajú okrem majstrovského titulu aj spomínaných 100.000 dolárov a profesionálnu zmluvu od spoločnosti HELL ENERGY Promotion. Všetky zápasy sa budú vysielať na kanáli HELL Boxing Kings na YouTube a na sociálnych sieťach, pričom semifinále a finále sa odvysielajú naživo. V priamom prenose sa predstavia aj celebrity v troch váhových kategóriách. Delegované hviezdy zo zúčastnených krajín budú bojovať aj o hlavnú cenu 100.000 dolárov a slávu titulu HELL Boxing Kings.

Podmienky prihlásenia

Súťaž je pre všetkých, ktorí majú viac ako 18 rokov. Prihlásiť sa je možné od 1. februára 2024 do 15. marca 2024 na stránke www.hellboxingkings.com. Cieľom turnaja je otvoriť cestu do sveta profesionálneho boxu aj tým, ktorí k tomu majú predpoklady, ale z nejakého dôvodu nemali príležitosť ukázať sa. Všetci títo záujemci tak najprv v marci absolvujú kasting vo svojej krajine. V júni ich potom čakajú kvalifikačné zápasy, a v novembri semifinále naživo. Finále sa uskutoční v decembri 2024 v Maďarsku. Na slávnostnom galavečeri, ktorý bude na úrovni podujatia ako v Las Vegas, sa zúčastnia aj slávni hostia a jeden z najúspešnejších boxerov všetkých čias, deväťnásobný majster sveta Roy Jones Jr., hlavný ambasádor HELL Boxing Kings. Okrem Slovenska sa táto medzinárodná boxerská súťaž organizuje aj v Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Srbsku, Bosne, Rumunsku, Grécku, Bulharsku a v Azerbajdžane.

Link na promo video HELL Boxing Kings tu:




9. 7. 2023

SVETOVÁ SENZÁCIA

A.I. namiešala prvý energetický nápoj. Recept a zloženie sú prísne tajné a strážené na dvoch miestach v Európe

Umelá inteligencia dokáže vytvoriť všeličo. Od nákupného zoznamu cez vizualizáciu ideálneho muža až po najkomplikovanejšie receptúry. „Čo keby sme vytvorili niečo nové? Niečo, čo ešte nikto nevyskúšal? Zamysleli sa v HELL ENERGY a na pomoc si prizvali umelú inteligenciu. Výsledkom je HELL A.I., energetický nápoj obohatený o vitamíny, aminokyseliny a bylinky.

Umelá inteligencia je podpísaná nielen pod receptúrou a výberom ingrediencií, ale aj pod dizajnom samotného obalu. Plechovka odzrkadľuje najnovšie trendy a vyžaruje mladistvú a chladivú atmosféru. AI sa postarala aj o to, aby bol nový produkt v súlade s legislatívou potravinárskeho priemyslu vrátane optimalizácie odporúčaní EFSA a dodržiavania štandardov odporúčanej dennej dávky.

Prísne tajný recept

Umelá inteligencia na začiatku digitalizovala 3 príchute pomocou špeciálnej americkej technológie. Každú príchuť zanalyzovala a „ochutnala“, pričom využila prediktívnu inteligenciu na výber víťaznej chuti. Tak sa zrodila skutočne jedinečná a osviežujúca chuť Tutti-frutti & Berry-blast. Je to prvý raz, čo umelá inteligencia uskutočnila takýto sofistikovaný proces vývoja produktov v sektore energetických nápojov.

Prísne dôverný recept je uložený v počítači maďarskej továrne HELL ENERGY, ktorý je vybavený pokročilými bezpečnostnými prvkami. Dizajn miestnosti, v ktorej je tento počítač umiestnený, taktiež navrhla umelá inteligencia. Kópia revolučného receptu je bezpečne uložená aj v trezore vo Švajčiarsku. Originálna receptúra je zárukou výnimočnej chuti, čo dosvedčili aj zamestnanci Hell Energy. Počas tzv. slepých degustácií boli z novinky nadšení. 

Proces výroby sa skrátil z 2 rokov na 1 mesiac

Umelá inteligencia dnes predstavuje obrovskú perspektívu v oblasti vývoja produktov. Prekračuje tak predtým nepredstaviteľné hranice a uvádza novú éru potravinárskeho priemyslu. Vďaka svojim schopnostiam dokáže rýchlo triediť a analyzovať obrovské množstvo internetových dát, čím výrazne skracuje vývojový cyklus produktu z 2 rokov až na 1 mesiac.

Novinka HELL A.I. sa vyrába v jednom z najmodernejších zariadení na výrobu nápojov v Európe. V priebehu nasledujúcich týždňov sa objaví aj na Slovensku, takže ju už čoskoro budeš môcť otestovať aj ty.