Marketing a stratégia
4 dôvody úspechu
1. DIZAJN
-
Čistý nezameniteľný dizajn produktu a značky
-
Ľahko identifikovateľný spotrebiteľmi na regáli
-
Jednoznačne identifi kovateľné jednotlivé druhy značky a ich zaradenie
2. KVALITA
-
Výrobca plechovky – QUALITY PACK Zrt.
-
Používame len najkvalitnejšie ingrediencie/vstupy dostupné na trhu, pravidelne overované
-
Produkt je plnený na najmodernejšej linke dostupnej na trhu
-
Viacnásobná kontrola počas celého procesu výroby, skladovania a logistiky
-
Výroba spĺňa certifi kát a prebieha podľa najprísnejšej zdravotnej normy v Európe (Food Safety System Certification 22000)
3. PERFEKTNÝ POMER CENA / KVALITA
-
Príjemná spotrebiteľská cena za produkt najvyššej kvality
4. CIELENÝ MARKETING
-
Pravidelné Brandingové kampane (TV, rádia, billboardy,..)
-
Spotrebiteľské súťaže
-
Podpora divácky atraktívnych športových a kultúrnych podujatí (F1, drift, koncerty..)
-
Kvalitné POS materiály a darčekové predmety pre zákazníkov